Donnerstag, 6. April 2017


Jestem OCEANEM i wszystkie widoczne formy
są moimi falami, które na mnie tańczą“, to jest WIEDZA.

OCEAN nic nie traci, gdy fale się unoszą,
gdy opadają, OCEAN nic nie zyskuje.

Tak, jak fale igrają, tak gra też OCEAN.
Jestem OCEANEM, jestem wodą, jestem falą;
Rozdzielenia pomiędzy wodą
i oceanem i falą, być nie może !

Nie ma żadnych różnic, żadnych zakłóceń,
żadnego, który mógłby zostać zakłócony.

Pozwolić unieść się jakiemuś „Ja", lub jakiejś innej myśli,
oznacza uniesienie się fali.
Woda pozostaje wodą, zostaw wszystko zwyczajnym,
gdyż jest to twoja, własna JAŹŃ.

Tak, jak rzeka wlewa się do oceanu,
wlej się w to, czym jesteś: RADOŚĆ, SZCZĘŚCIE, BYT, KOSMOS.

Tutaj jest tylko UWAŻNOŚĆ,
tutaj jest tylko JAŹŃ.



„Takoż rzecze Papaji.
Proza i poezja tańczącej pustki.”

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen